Zaawansowaną reklamę sprzedażową produktów w serwisach Facebook i Instagram, przeprowadzam na wcześniej przygotowanym, zmodyfikowanym sklepie który jest atrakcyjny wizualnie (zdjęcia produktów, oryginalna wysokojakościowa szata graficzna) i całokształtem wzbudza zaufanie u odwiedzających sklep.
6 828 zł
Suma wydanej kwoty na reklamy
249 127 zł
Dochód ze sprzedaży w sklepie, dzięki reklamie
Przychód jest aż
36 x
większy niż środki zainwestowane w reklamę
ustalenie budżetu, jaki chcesz i jaki możesz przeznaczyć na reklamę (to nie jest to samo).
musisz wskazać, co opłaca Ci się sprzedawać, abym mógł podczas prowadzenia ...
Rozwiń
...reklamy stwierdzić, która kampania reklamowa jest opłacalna, a która nie. Czysta matematyka – sprzedaję tylko to, co jest dla Ciebie opłacalne.
określisz, ile docelowo chcesz sprzedawać i w jakim czasie.
Rozwiń
...Jeżeli będzie to możliwe, powiem Tobie z jakimi wydatkami finansowymi musisz się liczyć ...
Mój sposób pracy nad sprzedażą w Facebooku i w Instagramie: Testuję kilkanaście kampanii reklamowych miesięcznie, poświęcając na reklamy jednego sklepu średnio od 50 do 60 godzin miesięcznie, aby jak najszybciej znaleźć grupy docelowe klientów, które będą dokonywał zakupów w reklamowanym sklepie.
Ustalę z Tobą jaki cel chcesz osiągnąć, co będzie stanowić satysfakcjonujący wynik, a następnie podejmę decyzję o podjęciu lub odmowie współpracy. Jeżeli oboje zaakceptujemy warunki współpracy, przystępuję do tworzenia reklam Twojego sklepu.
Minimalny okres na który jestem w stanie podpisać z Tobą umowę to 3 miesiące, z 1 miesięcznym wypowiedzeniem. Okres ten nie jest wyssany z palca, a jest potrzebny abyś zobaczył / zobaczyła procentowy progres sprzedażowy i finansowy, jaki jestem w stanie wygenerować dla Ciebie na przestrzeni kolejnych miesięcy.
która może zwiększyć Twoje zyski o kilkadziesiąt tysięcy złotych w trzech pierwszych miesiącach:
Pakiet A
3450
zł. netto miesięcznie / +3% netto od wygenerowanej sprzedaży
Pakiet B
4950
zł. netto miesięcznie / bez % sprzedażowego
Do wybranego pakietu należy doliczyć miesięczne środki reklamowe, jakie są przeznaczone na kampanie reklamowe w serwisie Facebook i w Instagramie (środki, które trafiają w rozliczeniu do Facebooka). Każdorazowo wspomniana kwota jest ustalana indywidualnie i może być ruchoma, jednak nie może być mniejsza niż 125 zł netto / dziennie – poniżej tej kwoty nie jestem w stanie zagwarantować odpowiedniego progresu sprzedażowego.
Tak, nie stanowi to żadnego problemu, mimo iż zalecam zostawić źródło, które jest najskuteczniejsze dla Twojego biznesu.
Są różne formaty reklam. Od statycznych banerów, po rolki i filmy przygotowane pod Social Media. Zakupy z katalogów (produkt na białym tle + przycisk "zakup") też nie są rzadko spotykanym sposobem sprzedaży.
Testuję wszystkie pomysły, które chcę sprawdzić na początku prowadzenia kampanii reklamowych. Zostawiam tylko te reklamy, które cechuje największa skuteczność. Na tym m.in. polega optymalizacja reklam - wyciskam tyle ile się da z każdej reklamy, czyli sprzedać jak najwięcej za jak najmniejszy koszt.
Nie. Musisz mi podać mniej więcej, na czym i ile zarabiasz, abym mógł określić opłacalność sprzedażową produktu X w danej reklamie. Nie chcę poznać Twoich dokładnych dochodów, bo nie to mnie interesuje, a interesuje mnie wyłącznie zmierzenie opłacalności reklamy, którą dla Ciebie stworzę. Gdy zarabiasz z produktu około 20 zł, a koszt reklamy (zakupu produktu z reklamy) wyniesie 27 zł, to jest to reklama nieopłacalna i muszę ją wyłączyć. Tylko i wyłącznie do tej kalkulacji, potrzebuję Twoich przybliżonych danych zarobkowych z produktu X.
Na początku kampanii testuję wszystkie formaty reklam (Facebook, Instagram, Messenger), odrzucając w trakcie prac optymalizacyjnych formaty, które są najmniej skuteczne (zostawiam to, co działa). Tworzę i wdrażam tyle grafik reklamowych, ile potrzebuję w danym miesiącu.
Raz w miesiącu przygotowuję raport odnośnie przeprowadzonych prac, plus omawiam w nim kroki, które wykonam w następnym miesiącu reklamowym. Na życzenie Klienta, mogę omówić je również w formie spotkania online.
Porozmawiajmy o tym,
na jaką sprzedaż możesz liczyć
Telefon