Reklama sprzedażowa, która zaczyna działać w ciągu 7 dni i przynosi realne, duże dochody, na poziomie minimum 9 krotnego zwrotu z włożonych środków w reklamę.
1625 zł
Wydany budżet reklamowy
90 399 zł
Dochód ze sprzedaży w sklepie, dzięki reklamie
Przychód jest aż
55 x
większy, niż środki zainwestowane w reklamę
Opinia klienta o współpracy
"W okresie 2 miesięcznej współpracy, założyłem że sukcesem reklam, będzie zwrot z reklamy (ROAS) na poziomie minimum 7.0. Ustaliliśmy miesięczny budżet. Pan Adam powiedział, że w założonym budżecie celuje w 5 źródeł reklam, z których zostawi reklamy wyłącznie powyżej założonego ROAS 7.0. Po 2 miesiącach współpracy, otrzymałem 7 źródeł reklam z ROAS od 9,02 do 32,85. Przedłużyłem współpracę na kolejne miesiące. Krótko, na temat i z konkretnymi wynikami. Tak podsumowuję współpracę."
Data wystawienia opinii: 07.2024
Sebastian Rutkowski
SklepPodlaskaChata.pl
Wykonam analitykę sprzedażową Twoich obecnych źródeł reklamowych i powiem Ci, które źródła reklamowe dostarczają Ci najbardziej dochodowych klientów, a z których według mnie warto zrezygnować. Swoją opinię oprę o statystyki sprzedaży i czas działania Twoich, aktualnych reklam.
Zapewniamy 100% klarowność moich działań. Otrzymasz wgląd na żywo do prowadzonych przeze mnie działań i powiem Ci, na które kolumny statystyczne zwracam uwagę, gdy aktywuję lub odrzucam daną reklamę. Na Twoje życzenie: poznasz podstawowe czynniki, które świadczą o perspektywie sprzedażowej danej reklamy.
Przygotuję wstępny audyt sklepu pod kątem jego atrakcyjności w oczach Klienta. Wskażę, jakich elementów brakuje i co warto zainstalować w sklepie, mając na uwadze możliwości oprogramowania sklepu, aby nie generować dodatkowych kosztów w postaci modyfikacji programistycznych.
Analizuję wyniki sprzedażowe, modyfikuję reklamy. Osobiście dobieram grafikę do reklam, a wszystkie decyzje opieram tylko i wyłącznie o wyniki sprzedażowe i statystykę. Nie liczy się dla mnie, co się komu podoba. Jedynym wyznacznikiem jest matematyka i statystyka, które wpływają na wyniki sprzedażowe.
Raport z osiągniętej sprzedaży, przedstawiam w formie Video wraz z omówieniem osiągniętych wyników i przedstawieniem prognozowanej sprzedaży w kolejnym miesiącu.
Spotkanie online 2 razy w miesiącu - na żądanie Klienta. Możesz zapytać o co tylko chcesz, odnośnie prowadzonej kampanii sprzedażowej w Twoim sklepie. Możesz alternatywnie wybrać spotkanie stacjonarne na terenie Zielonej Góry.
Mój sposób pracy nad sprzedażą w Facebooku i w Instagramie: Testuję jednocześnie minimum kilkanaście kampanii reklamowych, poświęcając na reklamy jednego sklepu średnio od 40 do 50 godzin miesięcznie, aby jak najszybciej znaleźć grupy docelowe klientów, które będą dokonywał zakupów w reklamowanym sklepie.
Cena prowadzenia kampanii reklamowej sklepu internetowego
Przygotowywanie kampanii sprzedażowych oraz podejmowanie decyzji według wyników statystycznych, aby poprawić wielkość sprzedaży.
Pakiet A:
3450
zł. netto miesięcznie + VAT / +4% netto (+VAT) od wygenerowanej sprzedaży
Pakiet B:
5850
zł. netto miesięcznie + VAT / bez % sprzedażowego
Bez względu na wybrany pakiet, do całkowitego kosztu należy doliczyć miesięczne środki reklamowe, jakie są przeznaczone na kampanie reklamowe w serwisie Facebook i w Instagramie (środki, które trafiają w rozliczeniu do Facebooka). Każdorazowo wspomniana kwota jest ustalana indywidualnie i może być ruchoma, jednak nie może być mniejsza niż 120 zł netto / dziennie – poniżej tej kwoty nie jestem w stanie zagwarantować odpowiedniego progresu sprzedażowego.
Razem z Tobą określę pierwszy próg sprzedażowy jaki mam osiągnąć, lecz nie określajmy go poniżej 80 000 zł sprzedaży miesięcznie.
Ustalę z Tobą jaki cel chcesz osiągnąć, co będzie stanowić satysfakcjonujący wynik, a następnie podejmę decyzję o podjęciu lub odmowie współpracy. Jeżeli oboje zaakceptujemy warunki współpracy, przystępuję do tworzenia reklam Twojego sklepu.
Minimalny okres, na który mogę obecnie podpisać z Tobą umowę to 3 miesiące kalendarzowe. Czas współpracy nie jest wyssany z palca, a jest potrzebny aby wyliczyć progres finansowy z osiągniętych, wygenerowanych wyników sprzedażowych
.Wszystko zależy od podjętych decyzji, ale pod kątem technicznym może to być: Facebook, Instagram, Messenger.
Tak, nie stanowi to żadnego problemu, mimo iż zalecam zostawić źródło, które jest najskuteczniejsze dla Twojego biznesu.
Są różne formaty reklam. Od statycznych banerów, po rolki i filmy przygotowane pod Social Media. Zakupy z katalogów (produkt na białym tle + przycisk "zakup") też nie są rzadko spotykanym sposobem sprzedaży.
Testuję wszystkie pomysły, które chcę sprawdzić na początku prowadzenia kampanii reklamowych. Zostawiam tylko te reklamy, które cechuje największa skuteczność. Na tym m.in. polega optymalizacja reklam - wyciskam tyle ile się da z każdej reklamy, czyli sprzedać jak najwięcej za jak najmniejszy koszt.
Nie. Musisz mi podać mniej więcej, na czym i ile zarabiasz, abym mógł określić opłacalność sprzedażową produktu X w danej reklamie. Nie chcę poznać Twoich dokładnych dochodów, bo nie to mnie interesuje, a interesuje mnie wyłącznie zmierzenie opłacalności reklamy, którą dla Ciebie stworzę. Gdy zarabiasz z produktu około 20 zł, a koszt reklamy (zakupu produktu z reklamy) wyniesie 27 zł, to jest to reklama nieopłacalna i muszę ją wyłączyć. Tylko i wyłącznie do tej kalkulacji, potrzebuję Twoich przybliżonych danych zarobkowych z produktu X.
Na początku kampanii testuję wszystkie formaty reklam (Facebook, Instagram, Messenger), odrzucając w trakcie prac optymalizacyjnych formaty, które są najmniej skuteczne (zostawiam to, co działa). Tworzę i wdrażam tyle grafik reklamowych, ile potrzebuję w danym miesiącu.
Raz w miesiącu przygotowuję raport odnośnie przeprowadzonych prac, plus omawiam w nim kroki, które wykonam w następnym miesiącu reklamowym. Na życzenie Klienta, mogę omówić je również w formie spotkania online.
Porozmawiajmy o tym,
na jaką sprzedaż możesz liczyć
Telefon