Analityka internetowa służy do podejmowania decyzji sprzedażowych na podstawie zachowań użytkowników, którzy odwiedzają Twój sklep, a co za tym idzie dokonują zakupów.
Analityka internetowa służy do podejmowania decyzji sprzedażowych na podstawie zachowań użytkowników, którzy odwiedzają Twój sklep, a co za tym idzie dokonują zakupów. Dzięki obserwacji zachowań użytkowników zobaczysz gdzie leży problem, a które elementy Twojego sklepu działają prawidłowo.
Na podstawie tych danych, będziesz w stanie określić które elementy Twojego sklepu nie działają (np. 45% klientów opuszcza sklep po sprawdzeniu koszyka) lub które uruchomione kampanie reklamowe przyciągają klientów, a którzy klienci nie są zainteresowani Twoimi produktami (np. 55% przechodzi z reklamy Adwords na stronę z produktem i opuszczają Twój sklep). W ten sposób unikniesz m.in. ładowania pieniędzy w nieopłacalne reklamy.
Dowiedz się więcej
95%
opuszcza Twój sklep, po dodaniu produktu do koszyka?
15%
aktywnych reklam jest reklamami dochodowymi?
Powyższe statystyki odzwierciedlają prawdziwy przypadek, gdy właściciel sklepu wiedział nic o swoich klientach
Analityka sprzdażowa odpowie m.in. na pytania
W czym jeszcze mogę Ci pomóc?
zdobycie najwyższych pozycji w Google
Pozycjonowanie
wygenerowanie sprzedaży na dużą skalę
Reklama Facebook
Gdy sprzedajesz dużo. Gdy masz świadomość, że biznes bardzo szybko się rozwija, masz kilka źródeł dochodów (różne produkty) i nie wiesz w którą stronę pójść, co zostawić a co wyrzucić z asortymentu sklepu.
Jest to zależne m.in. od obrotów w Twoim sklepie Internetowym, ale jeżeli miałbym strzelać to 20% powinieneś osiągnąć w najbliższych miesiącach współpracy.
Porozmawiajmy o tym,
który Twój produkt najwięcej zarabia
Telefon