Decyzje sprzedażowe oparte o Analitykę internetową

Analityka internetowa służy do podejmowania decyzji sprzedażowych na podstawie zachowań użytkowników, którzy odwiedzają Twój sklep, a co za tym idzie dokonują zakupów.

Czym jest Analityka Internetowa?

Analityka internetowa służy do podejmowania decyzji sprzedażowych na podstawie zachowań użytkowników, którzy odwiedzają Twój sklep, a co za tym idzie dokonują zakupów. Dzięki obserwacji zachowań użytkowników zobaczysz gdzie leży problem, a które elementy Twojego sklepu działają prawidłowo.

Na podstawie tych danych, będziesz w stanie określić które elementy Twojego sklepu nie działają (np. 45% klientów opuszcza sklep po sprawdzeniu koszyka) lub które uruchomione kampanie reklamowe przyciągają klientów, a którzy klienci nie są zainteresowani Twoimi produktami (np. 55% przechodzi z reklamy Adwords na stronę z produktem i opuszczają Twój sklep). W ten sposób unikniesz m.in. ładowania pieniędzy w nieopłacalne reklamy.

Dowiedz się więcej

95%

opuszcza Twój sklep, po dodaniu produktu do koszyka?

15%

aktywnych reklam jest reklamami dochodowymi?

Powyższe statystyki odzwierciedlają prawdziwy przypadek, gdy właściciel sklepu wiedział nic o swoich klientach

Analityka sprzdażowa odpowie m.in. na pytania

Jaki procent klientów dokonuje zakupów w Twoim sklepie?

Skąd pozyskujesz najbardziej dochodowych klientów do swojego sklepu?

Które reklamy sprowadzają do Twojego sklepu klientów, którzy dokonują zakupów?

Jaki jest Poziom lojalności Twoich klientów? Jak szybko powracają do sklepu?

Które produkty cięszą się największym zainteresowaniem, ale słabą sprzedażą?

Dlaczego klienci porzucają koszyki i wychodzą ze sklepu, nie dokonując zakupu?

W czym jeszcze mogę Ci pomóc?

zdobycie najwyższych pozycji w Google

Pozycjonowanie

wygenerowanie sprzedaży na dużą skalę

Reklama Facebook

Pytania i odpowiedzi

Gdy sprzedajesz dużo. Gdy masz świadomość, że biznes bardzo szybko się rozwija, masz kilka źródeł dochodów (różne produkty) i nie wiesz w którą stronę pójść, co zostawić a co wyrzucić z asortymentu sklepu.

Jest to zależne m.in. od obrotów w Twoim sklepie Internetowym, ale jeżeli miałbym strzelać to 20% powinieneś osiągnąć w najbliższych miesiącach współpracy.

Porozmawiajmy o tym,
który Twój produkt najwięcej zarabia

Telefon

665 614 106